2011. október 3., hétfő

Samsung Mob!lers kezdeményezés

Üdv!

Az andro-id.info oldalon olvastam Skynet bejegyzését, hogy a Samsung mobil nagyköveteket keresne, lehet jelentkezni. Jelentkeztem is, ma telefonáltak, hogy holnap utazni kellene Bp-re. Sajnos nem buli a történet, ugyanis amíg technikusi képzésre járok addig nem engedhetem meg magamnak, hogy ingázzak Bucsu-Budapest között, avagy felköltözzek a fővárosba...jelentkeztem, de sajnos a távolság miatt mégsem lehetek ott a személyes beszélgetésen és a végső válogatáson..

Mindenesetre örülök, hogy a Samsung beválogatott a 12 60 fős pre-teambe, jó érzés, hogy láttak a személyemben némi fantáziát..a közeljövőben talán lesz valami közelebb is, majd oda is jelentkezek, próba cseresznye :-)

Még1x köszi Samsung a lehetőséget! :-)

Update: Lydia Finlandia információja alapján hülyeséget írtam fentebb. Először 60 embert hívtak, aztán szűkítették 24-re, utána pedig ebből a 24-ből lett meg a 12 "nyertes".  Szummázva a jelentkezők ~1800an voltak, abból választottak ki a pre-60 ba. Még talán az is szép :)


3 megjegyzés:

  1. Hétfőn 60 embert hívtak be másnapra az ~1800 jelentkezőből, még aznap ebből a 60-ból 24-et egy végső szerdai interjúra, és aznap onnan választották ki a 12-t.

    VálaszTörlés
  2. Jól informált vagy! :) köszi szépen! módosítom...

    VálaszTörlés
  3. Lydia Te amúgy nagykövet lettél? :D abból gondolom hogy sok bennfentes infót tudsz :D e-mailben ilyen számadatok nem szerepeltek =)

    VálaszTörlés